Ronde van Terwolde 2018 De Ronde van Terwolde is een wandel-rolstoel hardloop en fiets evenement en wordt dit jaar op zondag 26 augustus voor 5e keer gehouden in ons prachtige dorp Terwolde.   Promotiefilm Ronde van Terwolde Het is een evenement voor jong en oud, hardlopers en wandelaars en tevens ook geschikt voor rolstoelgebonden sportievelingen/wheelers. Het parcours dat begint en eindigt op het sportterrein, loopt over verharde wegen door het mooie en landelijke Terwolde. Het wandel-rolstoel, hardloop en fiets evenement in Terwolde straalt warmte, gezelligheid, sportiviteit en saamhorigheid uit. Gezelligheid staat bij deze Ronde van Terwolde voorop, het parcours is verkeersvrij dus ook geschikt voor ouders met kinderen of kinderwagens. (geen honden)   Volgend jaar wordt de Ronde voor de 5e keer georganiseerd op Zondag 26 augustus 2018 ! Noteer alvast in je agenda. Klik voor foto’s van 2017 op onderstaande link: