Stichting Tamara
Bloembakken begraafplaats Terwolde Stichting Tamara heeft mede dankzij de donatie van Monuta Charity Fund twee prachtige grote bloembakken kunnen plaatsen op de begraafplaats in Terwolde!.Met deze vrolijke gekleurde bloemen hopen wij de bezoekers iets op te fleuren op deze toch al verdrietige plek.De stichting blijft het gehele jaar deze bakken onderhouden en in het voorjaar, zomer en najaar weer te voorzien van nieuwe bloemen. Deze bakken worden onderhouden door vrijwilligers vd stichting. Mocht u er lopen en u denkt dat de bloemetjes wel een gietertje kunnen gebruiken, schroom u niet en gooi er wat bij. Deze bloemen zijn er tenslotte voor ons allemaal.
Stichting Tamara