Degene die het bloemenhart         ontvangt mag zelf de volgende persoon uit de gemeente Voorst bij de stichting aandragen waarvan hij/zij vindt die dit doorgeef hart verdient. De valeweide uit Twello maakt elke maand in opdracht een prachtig bloemenhart voor de stichting. Zo zal dit hart van de Stichting elke keer worden doorgegeven met een bijzondere reden. De Stichting wil in naam van de gever de desbetreffende persoon op deze manier een warm hart toedragen! Mede door de mooie giften die onze stichting heeft mogen ontvangen blijft dit hart          van de stichting hopelijk jaren rouleren in de Gemeente Voorst.
Start van het DOORGEEF         HART  Stichting Tamara staat inmiddels bekend als een stichting die mensen een warm hart toedraagt. Vanaf zondag 14 februari 2016 is de stichting gestart met een mooie nieuwe activiteit: Stichting Tamara geeft elke maand een bloemenhart cadeau aan iemand die het verdient.