De stichting wil deze jonge groep enthousiaste muzikanten steunen en stimuleren om zich vooral in te blijven zetten voor de muzikale noot in Terwolde en omgeving. De Stichting heeft het dweilorkest voorzien van een hoes met het logo voor de sousafoon, en twee nieuwe vellen voor de basdrum met een prachtig diep geluid. Stichting Tamara hoopt hiermee dat ze nog jaren lang de vrolijke muzikale klanken door het dorp laten horen. De Graapendaelers zijn dolenthousiast over hun nieuwe aanwinsten, ze hebben er direct gebruik van gemaakt met de carnavals optocht van Pampus- Lollebroek. Het dweilorkest is pas sinds 2010 opnieuw actief met nieuwe jonge leden, maar ze worden al vaak gevraagd voor feesten, kermissen, optochten enzovoort. Bent u benieuwd naar de optredens van De Graapendaelers? Of geeft u binnenkort een feestje en bent u nog zoekende naar een leuke, muzikale en gezellige invulling? Neem een kijkje op www.graapendaelers.nl of stuur een mailtje naar graapendaelers@gmail.com.
De stichting wil deze jonge groep enthousiaste muzikanten steunen en stimuleren om zich vooral in te blijven zetten voor de muzikale noot in Terwolde en omgeving. De Stichting heeft het dweilorkest voorzien van een hoes met het logo voor de sousafoon, en twee nieuwe vellen voor de basdrum met een prachtig diep geluid. Stichting Tamara hoopt hiermee dat ze nog jaren lang de vrolijke muzikale klanken door het dorp laten horen. De Graapendaelers zijn dolenthousiast over hun nieuwe aanwinsten, ze hebben er direct gebruik van gemaakt met de carnavals optocht van Pampus-Lollebroek. Het dweilorkest is pas sinds 2010 opnieuw actief met nieuwe jonge leden, maar ze worden al vaak gevraagd voor feesten, kermissen, optochten enzovoort. Bent u benieuwd naar de optredens van De Graapendaelers? Of geeft u binnenkort een feestje en bent u nog zoekende naar een leuke, muzikale en gezellige invulling? Neem een kijkje op www.graapendaelers.nl of stuur een mailtje naar graapendaelers@gmail.com.
Graapendaelers uit Terwolde De muzikale klanken van de Graapendaelers zorgden ook dit jaar er voor dat zowel de hardlopers als de wandelaars muzikaal binnen gehaald werden bij ons jaarlijks georganiseerde evenement “de Ronde van Terwolde” een hardloop, wandel- en rolstoel evenement.